Blog

شروع کار با سامانه پیامکی ترز

توسط در پنل اس ام اس ۹ شهریور ۱۳۹۸

مواره این سوال در ذهن مشتریان ما وجود دارد که چگونه می بایست از پنل اس ام اس خود استفاده کنم و بیشترین بازدهی تبلیغاتی را از آن ببرم، ما امروز در این مقاله از ترز جواب این سوال را برای شما آماده کرده ایم پس با ما همراه باشید…

برای اینکه بتوانید از پیامک تبلیغاتی خود خروجی بهتری بگیرید نیاز دارید تا برخی اصول را رعایت نمایید
اینکه یک سامانه پیامکی داشته باشید و گاهی ارسال پیامک نمایید ممکن است آن اثربخشی دلخواه را نداشته باشد اما چنانچه مدیریت کنید و با استراتژی پیش روید قطعا پاسخ بهتری دریافت خواهید کرد.

برای ارسال پیامک حداقل باید ۳ نوع پیامک آماده نمایید و با فاصله زمانی دلخواه ارسال کنید تا ذهن مخاطب را برای محصول و خدمات خود آماده کنید.

انواع پیامهای تبلیغی

۱- پیام آگاهی دهنده:

پیامی است که در آن مخاطب خود را نسبت به محصول ، خدمات و … خود آکاه میکنید و یا از فواید و کاربردها و یا امکانات محصول و خدمات خود می گوییدو آگاهی مخاطب را افزایش می دهید

*نمونه پیامک:

کفش ….ارائه دهنده کفشهای طبی نسل جدید
۰۲۱-…

۲- پیام ترغیب کننده:

پیامی که مخاطب شما را ترغیب به استفاده از خدمات شما نماید یا دلیلی باشد که با شما ارتباط برقرار نمایید- مثل ارائه تخفیف- امکانات یا خدمات رایگان و …

*نمونه پیامک:

مشتری گرامی
کفشهای طبی ….
با ۲۰%تخفیف+ کفی+واکس رایگان ویژه خرید امروز
۰۲۱-…

۳- پیام یادآوری کننده:

پیامی که به مشتری شما یادآوری کند که شما یکی از ارائه دهندگان خدمات و محصول مورد نظر وی هستید. توجه کنید که همیشه مشتری ممکن است نیازمند کالاو خدمات شما نباشد بلکه باید زمانیکه نیاز به کالای شما دارد به یاد شما باشد تا به شما مراجعه نماید
پس با یادآوری مخاطب را به سمت خود جذب نمایید.

*نمونه پیامک:

کفش طبی …
همراه همیشگی شما
خوشحالیم که سالها با شما بوده ایم
۰۲۱-…

*برای یادآوری کردن برند و خدمات خود “دلیل ارتباط” بیابید و با مخاطب ارتباط برقرار کنید- فرضا ارسال پیامک تولد- پیامک تبریک و تسلیت برای مناسبتها و …

 

مشاوره شما افتخار❤️ماست

برای دریافت ازاطلاعات بیشتر و یا راهنمایی بابت ثبت نام می توانید با شماره ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *