فیلم آمورشی ثبت نام
011-322 90 134 - 011-322 90 174       Info@Trez.Ir
ثبت نام رایگان در سامانه پیامک ترز   ورود به سامانه پیامک ترز

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های شرکت بوده است و شرکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار در اختیار مشتری قرار گیرد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی شرکت خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

رویه ‏های خدمات پس از فروش شرکت با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:

 

اشکالات فنی در محصول خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر شرکت فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را از 48 ساعت به 7 روز کاری پس از تحویل افزایش داده است.

 

جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏های زیر دقت بفرمایید:

جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس 011-32290134 و 011-32290174  و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما به خدمات پس از فروش شرکت اطلاع داده شود.

کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان شرکت تایید شود، محصول تعویض خواهد شد و یا می توانید محصول خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید. در صورت درخواست مشتری، امکان استرداد کالا نیز وجود دارد.

این سرویس اشکال‏‏های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از محصول ایجاد شود، را شامل نمی‏‏شود.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه شماره پیامک آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‏های زیر دقت بفرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد محصول در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری بدون استفاده از محصول قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت محصول، به واحد خدمات پس از فروش شرکت اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد محصول در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت محصول به شرکت اعلام شود.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 011-32290134 و 011-32290174  و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش شرکت اطلاع داده شود.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون استفاده وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که محصول از حالت اصلی و اولیه خود (استفاده نشدن) خارج نشده باشد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش شرکت، محصول را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارائه محصول باشد باید هر چه سریع‏تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات شرکت اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

در صورتی که پس از دریافت محصول مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در صورتی که پس از دریافت محصول مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن محصول دیگری به جای آن وجود دارد که محصول در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 

شرکت همواره می‏کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.